Nazywam się Natalia i jestem psychologiem, który towarzyszy dzieciom, młodzieży i ich rodzinom w codziennych wyzwaniach, emocjach i pytaniach o siebie i świat. W swojej pracy staram się być przede wszystkim uważnym i życzliwym dorosłym, który pomaga młodym ludziom odnaleźć spokój, zrozumienie i siłę do działania.
Terapia w moim gabinecie opiera się przede wszystkim na zabawie i aktywnościach, które sprawiają dzieciom radość – to właśnie w atmosferze swobody i przyjemności najłatwiej buduje się relację, zaufanie i otwartość. Zabawa pomaga dzieciom w naturalny sposób poruszać nawet trudne tematy i daje przestrzeń, w której czują się bezpiecznie. To nie tylko skuteczna, ale też przyjazna i rozwijająca forma terapii.
Aktualnie rozwijam się również w obszarze wsparcia okołoporodowego. Wierzę, że każdy zasługuje na empatyczne wsparcie w trudnych momentach życia.
Na co dzień pracuję zarówno w poradniach publicznych, jak i prywatnych, diagnozując trudności rozwojowe oraz prowadząc terapię indywidualną dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Przez 4 lata pracowałam w przedszkolu integracyjnym, gdzie nauczyłam się, jak ważna jest bliska współpraca z nauczycielami i rodzicami – i jak wiele można osiągnąć, gdy patrzymy na dziecko razem.
Jestem absolwentką psychologii klinicznej Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz studiów z zakresu Integracji Sensorycznej i Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Dodatkowo ukończyłam szkolenie z zakresu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) z wykorzystaniem metody Kid’s Skills oraz przygotowanie pedagogiczne niezbędne do pracy z dziećmi. Posiadam uprawnienia do prowadzenia diagnozy psychologicznej dzieci i młodzieży.
Pomagam dzieciom oswoić emocje, lepiej rozumieć siebie i swoje reakcje, budować pewność siebie i poczucie własnej wartości. Wspieram rodziców – również tych, którzy wychowują dzieci w spektrum autyzmu, z ADHD lub innymi wyzwaniami rozwojowymi. Wspólnie uczymy się, jak tworzyć dom pełen zrozumienia, wsparcia i mądrej obecności.
Moim celem jest towarzyszenie kobietom i mężczyznom w emocjonalnych wyzwaniach związanych z ciążą, porodem i okresem poporodowym – w tym przy trudnościach z zajściem w ciążę, depresji poporodowej czy lękach okołoporodowych.
50 min
250
zł
50 min
Natalia Kryczka - (dzieci od 3 roku życia)
Paulina Malarz-Czochara - (dzieci od 7 roku życia)
Natalia Nowak - (dzieci od 7 roku życia)
Aleksandra Sanigórska - (młodzież)
200
zł
do 120 min
Spotkanie z jednym lub obojgiem rodziców/opiekunów, którego celem jest wstępna diagnoza trudności dziecka. Obejmuje ono wywiad psychologiczny oraz analizę dokumentacji (m.in. opinii z placówki, dokumentacji medycznej czy wyników dotychczasowych diagnoz). W ramach konsultacji, w zależności od potrzeb, wykonywane są testy przesiewowe (m.in. w kierunku ASD, ADHD, depresji i innych zaburzeń neurorozwojowych). Spotkanie kończy się omówieniem wyników, udzieleniem wsparcia i psychoedukacją, a w razie potrzeby – propozycją dalszej ścieżki diagnostycznej.
600
zł
do 90 min
Usługa dostępna po odbyciu wstępnej konsultacji. Obejmuje przeprowadzenie testu z dzieckiem, szczegółowe omówienie wyników z rodzicem oraz przekazanie pisemnej opinii dotyczącej możliwości rozwojowych dziecka.
500
zł
50 min
Cena konsultacji zależy od wybranego specjalisty:
200/250
zł
ok. 90 min
Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenei poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej. Na wizytę należy zgłosić się po diagnozie potencjału intelektualnego dziecka, z aktualnymi wynikami wskazującymi na niepełnosprawność intelektualną lub jej podejrzenie.
300
zł
150
zł
-glowne.webp)
Profesjonalne wsparcie psychologiczne dla kobiet i par na każdym etapie: od planowania ciąży, przez jej trwanie, poród i połóg, po doświadczenie straty.

Cykl regularnych spotkań terapeutycznych z dzieckiem lub nastolatkiem, wspierających rozwój emocjonalny i społeczny. Praca w atmosferze zaufania i akceptacji.

Spotkanie z rodzicem, którego celem jest sprawdzenie poziomu dojrzałości społecznej dziecka w przypadku podejrzenia występowania niepełnosprawności intelektualnej.

Proces diagnostyczny mający na celu ocenę funkcjonowania dziecka i rozpoznanie trudności rozwojowych m.in. ADHD, trudności szkolnych i emocjonalnych.

Profesjonalna ocena ilorazu inteligencji przy użyciu testu Stanford-Binet 5. Pozwala poznać potencjał intelektualny dziecka, jego mocne strony i obszary do wsparcia.

Pierwsze spotkania z rodzicami (bez dziecka), kolejne z dzieckiem lub nastolatkiem. Celem jest zrozumienie trudności i zaplanowanie wsparcia.
Sprawdź wpisy powiązane ze mną poniżej

Objawy ADHD u dziewczynek często są maskowane, co prowadzi do problemów z samooceną.

Wyjaśniamy, kiedy smutek po porodzie staje się chorobą, którą trzeba leczyć.

Sprawdzone strategie, które pomogą Wam wspólnie oswoić dziecięce lęki i obawy.

Co to jest neuroróżnorodność i jak wpływa na naszą codzienność?

Jak radzić sobie z kryzysami rozwojowymi w rodzinie? Wzmacnianie więzi i odnajdywanie równowagi.

Bunt nastolatka to naturalny etap, ale co, gdy pod jego pozorem kryje się coś poważniejszego?

Jak w chaosie nowych obowiązków nie zgubić siebie nawzajem i pielęgnować bliskość.
Porozmawiaj bezpłatnie z naszym Opiekunem Pierwszego Kroku.
Nasz doświadczony koordynator podczas krótkiej, niezobowiązującej rozmowy telefonicznej pomoże Ci zrozumieć, jakie wsparcie będzie najlepsze i wskaże odpowiedniego specjalistę w naszym zespole.

Każdy członek naszego zespołu to inny zestaw doświadczeń i specjalizacji.




